~ESQ TUNGGU KEDATANGAN KU~

Posted by zetty edryana | 12:26 AM | 12 comments »




Dulu zetty tak kenal pun apa itu  'ESQ'...
tapi lepas dengar adik ku yang paling gedik iaitu admiral hafiz aka cipong....
rasa jeles la pulak....tiap hujung minggu asyik pergi esq je...
dah banyak negeri dia merantau...

CAYA LA...ADIK SAPA LA NIE....

Mula-mula memang zetty tak minat lagsung nak ambil tahu tentang ESQ nie...
tapi lepas dengar dia cerita yang esq nie training berbentuk motivasi ,
seperti bersalam semut la,nyanyi lagu-lagu,main game dan yang pasti 
memang 10000% tak boring......kalau tak caya tanya la dia,.,,,



sepanjang training nie,kita akan didedahkan betapa kecilnya kita di alam Ciptaan 
Yang Maha Esa nie,dan kita akan sedar selama ini akan kelalaian yang kita pandang endah dan kurang rasa...Syukur dengan  kebesaran Allah ,Tuhan Sekelian Alam....
Allahhu Akhbar...!!! Allahhu Akhbar!!!!!.......

PINJAM JAP PIC NIE.....LAWA LA PULAK....



Selain memupuk secara spiritual ,program nie juga mengajar tentang pembinaan
jati diri sehingga mampu dan mencungkir semangat dan bakat yang terpendam...
korang jangan tak tahu,zetty sebenarnya banyak bakat terpendam tau....
cuma malas nak tunjuk je.........

Tapi Rm yang menjadi masaalah zetty sekarang....
kepada yang punya simpanan lebih-lebih tue tlong la sponser zetty,
tak pun derma-derma la keatas nama zetty.....
bak kata bersamamu"hulurkan tangan ringan kan beban..."
dan bak kata karam singh walia...."terbakar kampung nampak asap.terbakar hati sapa yang tahu.....
renung-renungkan dan selamat beramal........
.


ESQ TUNGGGGGGGGGU ZETTY DATANG.......................



p/s~untuk admiral hafiz
"kalau aku pergi ada diskaun tak???


www.tips-fb.com

12 comments

  1. admiral hafiz // March 9, 2010 at 7:46 AM  

    ape ni
    sumer gmbr aku je
    amek bkn nk gtaw
    huhu
    xper
    xkisah pn
    urm diskaun???
    huhu
    ntah
    haha

  2. zetty edryana // March 9, 2010 at 11:04 AM  

    heheh la bukan selalu ko jg model...so aku ambil la....tapi jgn perasan ko 2 encem dah la....

  3. Fauzan Abdullah // March 9, 2010 at 1:33 PM  

    i think i already recognize ur bro..pnah jmpa die time renungan kat utp..but..not totally sure..

    btw..u pon alumni ek? same2..but..not mcb lagi..u r not alone..we have same problems.. duit duit and duit..tp nk g sgt..myb one day :)

  4. hani raihan // March 9, 2010 at 2:36 PM  

    hehehe, model tu comeylaa.hehe, ok, ESQ,tggu kedatangan hani n kak zetty..insyaAllah

  5. Ikmal // March 9, 2010 at 9:05 PM  

    ape tu esq tue

  6. Ikmal // March 9, 2010 at 9:05 PM  

    ape tu esq tue

  7. zetty edryana // March 9, 2010 at 10:16 PM  

    fauzan~oo yeke....awk study sane ke???

  8. zetty edryana // March 9, 2010 at 10:17 PM  

    hani~heheh comel ke???akak ska tgok pic seorg lagi 2...yang putih cikit tue....huhuhu

  9. zetty edryana // March 9, 2010 at 10:17 PM  

    ikmal~nak tahu???kena la join sekali....baru la tahu,,,,

  10. hani raihan // March 9, 2010 at 11:44 PM  

    hahaha..akak mksdkn kawan mirul ke? hehe

  11. zetty edryana // March 10, 2010 at 11:06 AM  

    yap....yg putih 2....cute kan...huhuhu xde la akak gurau je.....

  12. hani raihan // March 10, 2010 at 3:54 PM  

    hehehe, tkpe kak, hehe, rupenye tu rupe taste akak..hehe