~DITERJAH OLEH ADIKKU SENDIRI~

Posted by zetty edryana | 10:27 PM | 5 comments »



Hai selamat malam...hari nie zetty tak tahu nak buat ape,
so zetty pun nak jawab tag yang telah dibuat oleh adikku sendiri iaitu admirul hafiz
so dengan rasa tanggungjawab seorang akak dengan besar hati dan rela hati,
menjawab dengan ikhlas dan jujur,soalan-soalannya adalah seperti berikut....
layannnnnnnnnnn....................

1)Siapakah diri saudari dirumah?
emmm zetty dirumah ,pertama mestilah penghuni tetap rumah tersebut...
dan penghuni setia bilik tengah,kedua zetty adalah seorang kakak sulung 
kepada 5 orang adik yang boleh tahan la nakal n gedik2....terutama yang no 2...hehehehe

2)Siapakah saudari disamping kawan?
pertama semestinya zetty adalah salah seorang kawan dan sahabat kepada mereka,
kalau nak tahu zetty adalah seorang kawan yang setia,atau lebih senang disebut setia kawan,
mungkin bagi yang kurang mengenali zetty,mereka mengagap zetty sombong,
tapi yang sebenarnya hanya Allah yang tahu zetty terlalu baik hati.....
kadang-kadang ade juga yang ambil kesempatan di atas kekurangan diri zetty.
kalau nak tahu zetty macam mana??/cubalah kawan dengan zetty....
pasti anda takkan menyesal.....(gediknya ayat......)

3) 5 perkara yang anda idamkan yang belum tercapai???
  • zetty nak bina sebuah rumah yang selesa untuk family  zetty yela diorang dah banyak berkorban untuk zetty,nasib baik diaorang tak buang zetty dalam tong sampah..hehehe
  • zetty nak hantar kedua ibu bapa zetty menunaikan ibadah haji n umrah.
  • zetty nak kawin n honeymoon dan punya family yang besar....best2...tue pun kalau ada jodoh....moga kekal hingga ke akhir hayat....
  • melancong mengelilingi ke Eropah,London,Paris dan Itali...dah lama zetty mengidam kalau la jadi kenyataan,alangkah bestnya hidup.....
  • zetty nak ambil bahagian dalam keja-keja amal,membantu anak-anak yatim,bayi-bayi yang terbuang,dan orang-orang miskin yang memerlukan bantuan.InsyaAllah......


4)Siapakah nama pasangan saudari?
setakat nie zetty belum jumpa lagi insan yang benar-benar menyintai diri zetty,
mungkin akan datang kot....kalau ada jodoh ada lah....kalau tak ada .........Allah
yang menentukan segalanya...

5)Ceritakan 5 perkara yang saudari suka tentang pasangan saudari??
seandainya zetty temui insan yang bertuah tue,zetty harap sangat.....
  • Dia menghargai diri zetty,dan terima diri zetty seadanya.
  • Dia mestilah selalu col dan mesej zetty,ambil berat tentang diri zetty walaupun sesibuk           mana sekali pun....
  • Biarlah dia seorang yang bersedarhana dari segala hal.
  • Tidak panas baran...Cemburu yang bertempat.
  • zetty suka kalau pasangan zetty seorang yang pandai masak....boleh la dia tlong masak untuk zetty kalau zetty letih...bila la zetty nak jumpa lelaki  macam nie.....mesti bahagia hidup zetty.....


Bila Tarikh saudari couple?
~coming soon...~

7)Apakah pengalaman pahit saudari bersama beliau?
Yang nie susah pulak zetty nak jawab....kita g ke soalan seterusnya la...
ok....

8)Lagu tema cinta saudari?
lagu cinta dulu time couple yang lepas-lepas ade la...
  • Benar-benar adam
  • Tanpa-sixth sense

9)Apa perubahan yang dilihat pada pasangan ?
emmmmmmmmmm....malas la nak fikir,kalau fikir boleh buat
sakit hati......

10)10 rakan yang anda mahu interview
  • -kersani
  • -Dr nick
  • -halwa iman
  • -hani raihan

cukup la tue kot..ramai-ramai nanti bukan diorang nak jawab pun....
hehehehhe  (。◕‿◕。)









www.tips-fb.com

5 comments

  1. Ikmal // March 28, 2010 at 2:02 AM  

    mal tak nak tanya ke...hihihihihi
    nak gak jawab soklan nih
    cm best je

  2. zetty edryana // March 28, 2010 at 9:22 AM  

    tue la pasal....zetty cari nama mal tapi x jumpa,ok mal jawab la...heheh jgn marah tau,.....

  3. kersani // March 28, 2010 at 9:27 AM  

    Thanks for the tag dear.

    Tag ni fir jawab lepas ni okey?

    BUT, fir dah siapkan satu entri about u in my blog, n this is the very first time i'm revealing ur picture...

    :)

  4. hani raihan // March 28, 2010 at 3:33 PM  

    kene tag lagi..hehehe
    ok2..hani jawab ea..insyaAllah

  5. Ikmal // March 28, 2010 at 11:05 PM  

    dah lama x update