~seksi tapi bertudung????macam mne 2......

Posted by zetty edryana | 11:32 PM | 3 comments »


Pening-pening.....pelik pun ade....
ish2 ape la nak jadi dengan remaja zaman sekarang....(zetty pun remaja juga tau..)
seksi tapi bertudung?????bertudung tapi seksi.......????
zetty tak faham la....bila tanya pendapat kawan2 ,
ade yang ketawakan zetty....maklumla zetty kan org kampung...huhuhu
ada juga yang cakap 'KO DAH BUANG TABIAT KE????'
ade juga yang kata,solekan dimata yang boleh buat seseorg tue seksi......
yela dari kerana mata ,jatuh kehati la katakan,,,,,,


korang rase nie seksi ke????


macam nie ke maksud seksi tapi bertudung.....???
zetty tgok macam jakun pun ade.......
kalau nak pakai mcm nie,xpayah la pakai tudung......
buat malu kaum wanita......

seksi ke nie..........


yang nie korang rasa seksi ke.....
lawa ke pakai mcm nie.....????
kalau nak tunjuk susuk tubuh badan,
baik buang je tudung 2......


separuh dari komen2 status zetty di fb 
adalah seperti dibawah.........


buat ape nak seksi2...kalau nak pakai tudung pakai la elok2...
kan manis dipandang.....org pun suka tgok......
jangan jadikan tudung sebagai satu tren semata2....
apa2 pun yang kita buat biarlah iklas......

jangan kerana terpaksa sehingga memalukan
orang lain yang bertudung..........

kan cantik kalau macam nie...ayu je.....
.
.
.
.
.
.
.
.
terserlah kecantikan gadis melayu......



NAK TGOK LAGI KE?????
NIE SALAH SEORG CALON PILIHAN MAK2 MERTUA TAU.....
HEHEHEHHE


HEHEHE ayu tak.....????
sory nak over cikit...jangan  marah.





p/s...nak seksi biarlah bertempat
jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga...
zetty mintak maaf kalau ada yang terasa,,,,
yang penting hidup mesti happy......


www.tips-fb.com

3 comments

  1. Dr Nick Sina // February 23, 2010 at 1:34 AM  

    ilmu yg padat tok pengunjung blog zety..
    erm cm lebh kurang je gmbr zety dgn wanita yg pkai tudung dgn betul tu(ala2 arab tu la face dye)hik3..

  2. Ikmal // February 23, 2010 at 8:47 PM  

    betul nick...aku ingtkan org yg sama td...rupenya cik zetty kita...cm arab daaa

  3. zetty edryana // February 23, 2010 at 10:17 PM  

    arab ????kat mne 2....ish2 arab pun x mangaku.....