~Ciptaan Orang Jepun yg Genius~

Posted by zetty edryana | 11:38 PM | 2 comments »


tak dinafikan  org jepun memang hebat,
walaupun diorg xpandai cakap english,
tapi diorg lebih maju 20 kali ganda dari kita....

bayangkan kalau kita keseorgan atau kesunyian setiap malam,
mungkin kita perlukan bantal macam nie untuk mengisi hari2 sepi
terutama untuk yang masih bujang.......

fuh mmg syok tido kalau ada bantai macam nie....

untuk lelaki lak ,korang mesti nak bantal  macam nie kan....
korang x payah tipu la,tambah2 utk adik ku tersayang,,
iaitu si cipong yang teramat2 gedik.....huhuhuhu......

heheheh btul x cipong.........





.





~ pesanan utk cipong~  
         jangan la tiap2 malam mimpi aweks jepun lak.....
renung2 dan selamat beramal........




www.tips-fb.com

2 comments

  1. admiral hafiz // February 19, 2010 at 11:41 PM  

    apsal aku lak yg kne ni????

  2. NUR JANNAH // February 20, 2010 at 2:19 AM  

    salam...mmg pun org jepun genius..sb byk makan ligo huhu...tp seksilah peha..patung tu..