~cita-citaku,bukan cita-citamu~

Posted by zetty edryana | 12:17 AM | 8 comments »



malam nie cik bulan  nak cite pasal cita2 cik zetty dulu2 ,
korang dengar la ,kalau tak nak dengar pun,kena dengar juga....hahahah

sejak dari tadika lagi,zetty minat sgat nak jadi polis,
bila cikgu tanya apa cita2 kamu,zetty mesti jawab polis,
best la dengan kejaya polis nie,ramai org takut,
terutama adnan sumpit....(melalut la pulak,,,huhuhu)
tapi mak zetty lak cakap;,TAKDAK KA CITA2 YANG BOLEH BANGGAKAN KELUARGA"

hebatkan........

lepas dah naik sekolah menengah,
dah tak minat pulak nak jadi polis,
so zetty tukar la nak jadi peramugari lak,,,
best pa,terbang diawan biru,dapat pusing satu dunia,
untung2 boleh sangkut dengan jutawan arab saudi ke,
mat saleh ke,tuah ayam nampak dikaki,tuah manusia mane ade org tahu....
tapi sayang seribu kali sayang,ramai org kata ,
bukan best jadi peramugari nie,TERLAMPAU JE LEBIH,,,,,,,,sedih ma......

terlampau ke?????

terpaksa la tukar cita-cita lak.....
kali nie nak jadi model....(boleh ke huhuhu)
syoknye tgok model catwork dengan pakaian bermacam2 fesyen....
tapi sayang  seribu kali sayang.....
upanya tinggi zetty tak cukup inci la....huhuhuhu....

ade stail la.....

lepas spm zetty teringin lak nak jadi  secretaries 
zetty suka tengok gaya setiausaha,cantik je.....
nak juga cantik macam diorg,,,,,,tapi ade suara sumbang dari belakang,
yang mengata nak jadi  secretaries ke nak tackle bos....
entah2 nanti jadi bini no 2,3 ,or 4 bos....
aduh dgr diorg cakap macam 2,tak jadi nak jadi secretaries la....

boleh bayangkan tak kalau zetty macam nie.....huhuhu

semua cita2 zetty tak kesampaian,
akhirnya zetty jadi diri zetty sendiri.......
nak tahu zetty jadi ape.....?????

agak2 zetty jadi ape.......lu fikir la sendiri......











nak glamour je lebih.......


www.tips-fb.com

8 comments

  1. admiral hafiz // February 20, 2010 at 12:29 AM  

    ~haha
    nk jd pramugari x ckup tggi...
    uwekkkk

  2. zetty edryana // February 20, 2010 at 1:08 AM  

    biar la ko jeles.......hahahhaha

  3. NUR JANNAH // February 20, 2010 at 2:09 AM  

    salam....ingat 1 hal..moga ia boleh buat kita sedar...satu surah al baqarah..barang kali kau suka..tetapi ia x baik buat mu...tapi barangkali kau x suka tapi ia baik utk mu...ingat bahawa..apa yang kita rancang x semestinya akan jadi kenyataan..tapi kita akan dapat jadikan ia kenyataan..jika kita gigih berusaha..insyaALLAH..
    satu lagi firman ALLAH..
    ALLAH xkan mengubah nasib seseorang hamba it melainkan hamba tersebut mengubahnya...
    zetty irdyana sahabat ku...
    ALLAH sangat menyayangi kamu...sangat mencintai kamu..syukurilah hidupmu yang sekarang...kerana ada kemanisannya...manis as...x kenal maka x cinta...salam sayang

  4. Dr Nick Sina // February 20, 2010 at 4:33 AM  

    xpe2 zety.. skunk pown zety dh glamour ape..rmai peminat kn2..nick ske bce post zety nie..

  5. Dr Nick Sina // February 20, 2010 at 4:35 AM  

    xpe2 zety..skunk pown zety dh glamour pe?? zety rmai peminat..nick ske bce post nie..

  6. Ikmal // February 20, 2010 at 5:17 AM  

    jadi diri sendiri lebih baik dr jd org lain...
    insyaALLAH zetty akn kecapi kejayaan dlm hdp nanti

  7. Ikmal // February 20, 2010 at 5:18 AM  

    insyaALLAH zetty akn kecapi kejayaan nanti

  8. hani raihan // February 20, 2010 at 2:02 PM  

    hehe..sbnarnye keje ni tak kisah ape2 pun, yang penting keje yg kte wat, tak menghalang kte beribadat kepada Allah, dan juge kte wat kerana Allah taala... =)