~Salah ke kalau perempuan minat bola??????~

Posted by zetty edryana | 11:38 PM | 2 comments »


Dulu masa kecik2 zetty minat sgat main ZERO-POINT (lompat geteh)
congkak,batu seremban dengan kawan2  masa tadika..hahahah.....best wooo.....
tue adalah permainan tradisional..zaman dulu2 katakan......
dipelopori oleh kaum wanita.....tapi semunya sudah berlalu....
sekarang dah jarang tengok budak2 main.....apatah lagi orang tua-tua macam mak cik nie....huhuhu

best wooo........

tapi sekarang dan sebelum merdeka lagi permainan bola sepak
menjadi kegilaan masyarakat seluruh dunia.....
sapa tak kenal Maradona,Moktar Dahari,
tue ketika dahulu,tapi sekarang c .ronaldo dan david beckham
yang menjadi pujaan perminat bola sepak....
yela diorang kan hensem...........zetty pun minat......


hensemnye,,,,,,,,,



kelab gergasi dunia seperti liverpool,barcalona,inter milan dan paling zetty minat mestila manchester united.....tak tido malam pun sanggup.....
menjadi kegilaan peminat sehingga berlaku rusuhan antara penyokong....
mamat-mamat silentman ,skema ,control macho juga sanggup mengadai sikap 
'hipokrik mereka demi bola......ish2......
yang paling untung mestila tauke-tauke kedai makan.....,penjual minuman ali cafe,
radix ,tongkat ali,meraih  pendapatan tertinggi menjelang wabak penyakit kronik,,,,
iaitu deman bola sepak...."TIDO BOLA,MAKAN BOLA,MANDI BOLA....."
ade ke mandi bola...korang layan je la.....huhuhu


M.U THE BEST.,,,,,,,

tapi kalau kita lihat distadium,mejoriti lebih ramai lelaki
daripada kaum wanita,tapi tak bermakna kaum wanita tak boleh minat bola...
kalau kita lihat,perempuan minat bola,msti kaum lelaki pandang sebelah mata...
mesti ada suara2 sumbang yang cakap'MESTI MINAH TUE TOMBOY,
Tak pun  MINAT SEBAB PERMAIN HENSEM'
seperti AIDIL dan ZAKUAN....kenapa jeles ke....huhuhu???

hensem tak.....nie buat zetty tak tido malam....

tapi tak dapat dinafiakn ramai juga perempuan yang minat bola,
dan amat membanggakan bila malaysia menerima kejayaan terbesar
dalam sukan bola sepak wanita selepas menerima kemenangan 
14-0 oleh Thailand.....hahaha hebat siot......

hebat kan.......

bagi zetty tak semua lelaki yang minat bola,
dan mungkin cara bermain yang dianggap kurang sopan dan tidak sesuai
untuk kaum wanita menonton...tapi bola sepak merupakan satu 
hiburan yang paling popular di bumi....

gol.gol.gol......

yang penting bagi remaja jauhilah perbuatan yang tidak berfaedah...
seperti merempit,berzina,seks bebas yang bercanggah dengan agama....
sokonglah bola sepak malaysia terutama pasukan HIJAU KUNING......
supaya sentiasa memperoleh kejayaan dalam setiap perlawanan.....
huhuhuhu'  KEDAH PANTANG KALAH....'





P/S ~MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA
SATU MALAYSIA,SATU NEGARA,SATU MATLAMAT
HIJAU KUNING TETAP DIHATI........
(semangat negeri tue......boleh dapat pinggat dato x....huhuhu)

www.tips-fb.com

2 comments

  1. Dr Nick Sina // February 25, 2010 at 12:15 AM  

    wah2..sume encem2 tu..
    no wonder la rmai gadis terpikat..cume nick je x terpikat..

  2. NUR JANNAH // March 2, 2010 at 4:17 PM  

    as...ko thu kan akau suka bola..owen taw...dulu kemaruk lah..sampai simpan2 gambar..skrg x..quran lah penemanku..