salam,dan selamat petang!!!!
macam biasa kalau zetty online 
perkara pertama mestilah check2 FB 
dan dashboard ....semasa zetty jalan-jalan


melawat wall kawan-kawan secara tiba2 zetty
terbuka satu group yang MENGHINA NASI MUHAMMAD S.A.W
zety x tahu la sapa yang tergamak tubuh group nie,
dah xde group lain ke nak tubuh.....ish2 ape la nak jadi 
dengan manusia zaman sekarang......
tapi yang pasti yang tubuh group adalah seoarng yang beragama ISLAM
zetty tekan kan sekali lagi YANG BERAGAMA ISLAM....

astagfirrullah,ya Allah!!! zetty x tahu la ape yang diorang nie fikir???
mungkin bagi mereka ianya sekadar gurauan semata-mata,
tapi xkan la benda maacm nie pun nak buat lawak....
banyak lagi cara nak buat lawak....
tapi bukan dengan cara menghina nabi ....

.

tidak kah gurauan tersebut terlalu keterlaluan????
jadi tolonglah jangan menjadi seseorang yang islam pada namanya
tapi tlong la bukti kan dengan keyakinan ,amal dan perbuatan kita kepada allah...
bagi yang tubuhkan group nie,tlonglah bertaubat...


p/s~zetty harap sangat2 supaya orang yang 
tubuhkan group menghina Nabi  Muhammad S.A.W
tlonglah sedar dan berubah....banyak lagi cara nak bergurau,
tapi bukan dengan cara macam nie.....
~AMAR MAHRUF NAHI MUNGKAR ~




www.tips-fb.com

1 comments

  1. hani raihan // April 11, 2010 at 2:44 PM  

    memang sgt2 tak patut! btul cakap al-quran...memang org yahudi nak sesatkan kte.. huhu