~MIMPI DIMALAM HARI.....~

Posted by zetty edryana | 10:33 PM | 1 comments »





Mimpi!!!!!! kata orang mimpi itu hanya mainan tido,
tapi kalau dah selalu mimpi yang sama macam mana??
takkan la satu kebetulan???
dalam 2,3 malam berturut2 zetty mimpi dipatuk ular....
kalau nak diikutkan kata orang-orang tua ,
kalau dipatuk ular maknanya ada orang nak masuk meminang...
takkan lah....zetty muda lagi......banyak lagi yang perlu belajar.....



Mula-mula zetty buat tak layan je la,,pastu dah banyak kali 
mimpi pasal ular nie,tiba-tiba terdetik dihati pulak nak tahu,
pasal tafsiran mimpi ....puas zetty cari buku ,
saja je nak tgok apa tafsirannya.....



orang kata mimpi ular nie ada kena mengena dengan jin,,,,
betul ke?????nak kata percaya tue taklah  sampai
100% percaya ,lagipun ramai orang cakap mimpi 
hanya mainan tido je kan.....huhuhuhu

zetty selalu mimpi kena patuk ular,
mimpi ular kelilingi tempat tidor zetty,memang
takut gila time tue,ular tue pulak ada macam-macam
bentuk,ada panjang ada pendek,ada besar dan ada juga yang kecik...
yang bercorak2 pun ada...
zetty pulak memang takut sangat dengan makhluk tuhan yang satu nie,
kenapa cari zetty,kenapa tak pergi tempat lain......



bila zetty rujuk kat mak zetty,mak cakap macam nie
"takkan lah muda-muda lagi dah nak dapat menantu
nanti dapat cucu,mintak2 la bagi lambat lagi...."
tue la diantara dialog mak zetty,,,,huhuhuhu

cari -punya cari jumpa la juga tafsiran mimpi pasal ular nie,

TAFSIRAN MIMPI MENGENAI ULAR

  • jika bermimpi digigit ular,akan mendapat pasangan hidup..
  • jika mimpi melihat ular yang banyak,maka pertanda                                                                            akan mendapat kebahagian yang tak terduga
  • jika bermimpi dikejar ular ,maka pertanda ada                                                                        seseorang yang mencintai anda
  • jika bermimpi melihat ular masuk dalam rumah                                                                                 maka pertanda akan datang tetamu yang membawa kebahagiaan
  • jika bermimpi dililit ular ,maka pertanda akan melaksanakan hajat..  


tapi kena belit dengan ular sawa macam mana pulak???
pernah sekali zetty mimpi macam tue,bukan kecik,dalam 2 meter panjang dia,
satu badan zetty dibelitnya,tapi zetty tak menyerah,zetty lawan habis-habisan....
heheheh tapi tak ingat la pulak sape yang menang sape yang kalah.....
bangun2 je berpeluh satu badan,rasa nak demam pun ada....tue la penangan ular......
tapi tunggu punya tunggu xde la pulak orang masuk minang...hehehehhe
mungkin belum sampai jodoh lagi kot......kalau ada jodoh tak kemana..... 
(。♥‿♥。) 






                                                                    

                    
P/S : : KESIMPULANNYA BASUH KAKI SEBELUM TIDUR....HUHUHU

(●*∩_∩*●)

www.tips-fb.com

1 comments

  1. kersani // April 22, 2010 at 1:47 PM  

    alhamdulillah.

    zetty?

    hmm, susahnya nak contact awak skrg kan?