~O.K.B~

Posted by zetty edryana | 10:53 PM | 4 comments »



Selamat malam semua...jam menunjukkan pukul 10.21 pm..
pagi tadi semasa zetty bagun tido,tiba-tiba zetty
dapat satu mesej yang buat zetty senyum sendiri....
bak kata orang tua2 celek-celek mata dah dapat durian runtuh..

"TAHNIAH SIMCARD ANDA 
TELAH BERJAYA MEMENANGI 
RM30.000.00-DR "COCA-COLA"
NO PIN DT 2547
SILA HUB.OFFICE
014-783-8495
TERIMA KASIH"

Aduh macam tue la lebih kurang mesej 
yang zetty dapat pagi tadi......
kelakar pun ade,geram pun ada sebab 
pagi-pagi dah ganggu masa tido zetty...
pelik juga,ofis diorang nie pagi2 dah beroperasi...
rajin betul....tapi zetty x la layang sangat mesej tue,
zetty pun tido la balik.......

nak dijadikan cerita,lepas zetty tido balik,
zetty termimpi yang zetty menang betul2.....
mesej tue betul2 jadi kenyataan....
masa tue zetty dah berhenti keje,
hari-hari g shopping,best nya hidup masa tue,
masa tue zetty rasa semua barang terlalu murah....
semua barang zetty beli cash tau,no kad kredit ......


tapi sayang seribu kali sayang,
bila zetty tersedar semuanya hilang.....
aduh,sedihnya,,,bila la impian nak jadi kenyataan???/
malam nie zetty mintak2 la zetty dapat  sambung mimpi semalam...
dalam berapa jam je zetty dapat rasa macam mana jadi orang kaya segera....




p/s walaupun kita kaya atau harta melimpah  ruah
tapi kita jangan la lupa pada orang yang memerlukan,
bak KATA PEPATAH,kalau kita bawa KERETA tue,
pandang2 lah pada orang yang hanya naik MOTOR,atau BASIKAL,
jangan la lupa diri pulak...kita semua ASAL DARI KAMPUNG..HUHUHU~

www.tips-fb.com

4 comments

  1. Ikmal // April 12, 2010 at 11:00 PM  

    hihihihihihi
    smpai cmtu sekali ye mimpi....sampai terbawa ke mimpi ye...hihihihihi..

  2. Ikmal // April 12, 2010 at 11:00 PM  

    hihihihihihi
    smpai cmtu sekali ye mimpi....sampai terbawa ke mimpi ye...hihihihihi..

  3. hani raihan // April 12, 2010 at 11:23 PM  

    hehehe...kalau dh kaye..ingt hani di cnie..hehe nk g shopping gak.. =)

  4. zetty edryana // April 13, 2010 at 11:31 AM  

    mal~tahu xpe....

    hani~mane boleh lupa...hani orang pertama akak ajak g shopping tau....