LELAKI MELAYU VS MAT BANGLA

Posted by zetty edryana | 11:46 PM | 2 comments »




Salam....dah lama zetty tak update blog zetty nie,
dah bersarang labah2 ......ish xde ke orang tlong kemaskan??/,,,
entry zetty kali nie,kisah-kisah tentang budak2 zaman sekarang,
malam tue zetty pergi makan2 dengan famly,zetty berlanja tau,...
buat adikku yang jauh di tronto,jangan bersedih k...
nnti balik ko belanja aku ...heheheh

Sedang zetty enak menikmati makanan yang lazat,
tiba-tiba disuatu  sudut zetty terpandang sesuatu yang 
memualkan,rasa nak termuntah pun ada...
bila terlihat gadis2 melayu yang tergedik2 
mengatal dengan MAT BANGLA...
zetty ulang lagi sekali,MAT BANGLA.....

WA HENSEM KE???

Gadis2 melayu yang tak ada maruah diri tue,
tanpa segan silu,bercium dan berpelukan dihadapan
klayak ramai...MASYARAKAT....`
KENAPA terlalu MURAH nya maruah gadis melayu sekarang,
zetty turut terasa malu yang teramat sangat...

Sebenarnya zetty terlalu kecewa,bila terbaca  dan terlihat 
sendiri didepan mata,kononnya MAT BANGLA lebih baik 
dari LELAKI MELAYU...paling kecewa bila ada gadis kita,
mengakui LELAKI MELAYU ,KASAR,SUKA BULI WANITA,
selain itu lelaki melayu SUSAH NAK DIPERCAYAI dan SUKA 
MEMPERMAINKAN PERASAAN WANITA,
zetty kecewa sangat2.....ia bagai merendah2kan MARTABAT lelaki
melayu dinegara ini,sunguh kejam bila gadis melayu MENGAGONGKAN,
mat bangla,yang datang menumpang dinegara kita,

Kepada gadis2 melayu,termasuklah diri zetty sendiri,
sedarlah ....sebenarnya mat bangla nie memang mulut manis,
bila mereka tak dapat pikat anda,berbagai kata manis yang keluar
dari mulut,mereka,tapi bila dah dapat,anda pasti akan menyesal...

  • anda akan dilayan sebagai hamba abdi,
  • anda juga akan didera,

Mat bangla juga,tak lokek DUIT,pandai menipu,
untuk mendapatkan sesuatu,tak percaya ke???
cuba anda try bercinta dengan diorang,,,,
zetty jamin,korang dah tak payah nak top up,
mat2 bangla nie,sangup top upkan .....
tapi korang jangan lupa pulak,setiap sen yang 
dilaburkan,pasti dia nak kan pulangan atau balasan......

GAYA JE LEBIH.....TAPI HAMPEH.......

Dengan kelebihan hudung mancung ,mereka agak segak,
berpakaian kemas ala2 nak pergi INTERVIEW JAWATAN N41 
DIJABATAN KERAJAAN....dengan mulut manis,
mengatur ayat,dan membodek,mereka mudah menundukkan wanita...
mat bangla nie,tak akan mengaku mereka nie dari keluarga yang susah,
jika ditanya mengapa datang malaysia????
mereka mesti menjawab untuk cari pengalaman,dikampung mereka 
sudah ada tanah,rumah besar,kereta 2,3 biji,dan sebagainya.....
mat bangla nie nmpak je baik,muka seposen,
tapi ....................................hati-hati.......
mereka nak kawin dengan anda sebab nak MOHON SEBAGAI
PENDUDUK  TETAP dinegara MALAYSIA YANG BERTUAH INI.....
disana bini dan anak dah berdozen2......


Zetty nak tanya pada LELAKI MELAYU,
BENARKAH MAKLUMAT YANG ZETTY DAPAT???

  • lelaki melayu kasar
  • tak romantik
  • suka mempermainkan wanita
  • hidung tak mancung
  • kedekut
  • tak pandai mengayat
  • berpakaian tak kemas
  • banyak yang tidak tulin....faham2 sendiri la.....

Andai benar seperti yang diatas,bersamalah kita perbaiki diri kita,
jadilah lebih romantik,penyayang,kuat agama,setia,jujur,dan janganlah ego sangat.

HIDUP LELAKI MELAYU
HENSEM JUGA LELAKI MELAYU


P/S : kepada gadis melayu janganlah pendek akal
dan terpikat dengan mat bangla atau mana2 lelaki asin,
lelaki melayu pun tak kurang hebatnya...
jangan bila dah terkena baru nak menyesal....

www.tips-fb.com

2 comments

  1. Ikmal // April 16, 2010 at 11:54 PM  

    lelaki melayu tulen..origenal...not spicy...ramai lagi jejaka melayu d malaysia ini..kenapa pilih bangla,lelaki indon...ape yg lebih pd diorg...romantik ke??penyayang ke??bahagia kah??

  2. hani raihan // April 17, 2010 at 12:22 PM  

    hidup lelaki melayu!..hehe..
    =)