~IBU KAU LA PERMATA HATIKU.....~

Posted by zetty edryana | 12:51 AM | 4 comments »

Selamat malam...zetty rasa dah lama blog zetty 
nie tak berasap kan....maklum la sekarang nie bz cikit,
sampai up date blog pun x sempat....

masa umur 41 tahun....

Semperna hari ibu ,zetty nak ucap "Selamat Hari Ibu"
buat semua ibu-ibu di malaysia dan seluruh dunia...
tapi yang paling utama mesti la kepada ibu zetty ,
iaitu Puan Fauziah Bt Bahari,kerana bersusah payah 
menyara dan mendidik zetty dan adik-adik sehingga 
menjadi seperti sekarang..."Kau lah Permata Hatiku"...
semasa umur 19 tahun....zetty dah lebih dah nie..huhuhu

Tapi cuba kita fikir kembali dan duduk sejenak,
kenapa mesti adakan satu hari yang "Sangat SPECIAL "
untuk ibu dan ayah kita..dan hari-hari lain bukan???
mungkah bergitu???apakah jawapan anda?????
macam puteri x???

Pada pendapat zetty,sebagai seorang anak dan hamba 
yang sangat-sangat hina,tiap2 hari adalah HARI IBU 
DAN HARI BAPA...tiap2 hari adalah hari yang paling
special untuk kedua ibu bapa zetty,,,,iklas sejak kecil
memang zetty jarang nak tahu bila jatuhnya hari ibu,
bukan sebab malas nak ambil taw ke,ape ke??
tapi zetty rasa tak best kalau sambut hari ibu???
nak tahu sebab ape...sebabnya ibu zetty sangat special
SANGAT2 SPECIAL.......


masa anak dah 6....

Takkan la untuk orang yang sangat istemewa dalam diri kita,
kita hanya adakan 1 hari je yang istemewa untuk ibu,
mesti kita nak setiap hari ibu kita berasa gembira,
dan merasakan diri mereka sangat2 dihargai....
sepatutnya begitu kan???setuju x????


kat batu hampar kedah....

Sejak dalam kandungan lagi,ibu dah berikan 
kasih dan sayang dan menyediakan segala keperluan 
sebelum zetty melihat dunia lagi,sewaktu kecil zetty
menangis ,mereka yang dodoikan....waktu lapar 
mereka yang carikan makanan,bila dah meningkat remaja
ibu lah tempat zetty curahkan segala perasaan ,marah,kecewa,dan happy.
ibu juga orang yang paling zetty percaya di dunia ini....
zetty tahu kadang 2 zetty pun manusia biasa juga,
selalu buat salah,kecilkan hati ibu,tapi ibu zetty tak pernah merunggut
malah memberikan nasihat,dan pendapat bukan ceramah tau,.,.,,,huhuhu


nie la anak sulung 7 keturunan

"SYURGA DIBAWAH TAPAK KAKI IBU"







walau jauh beribu batu sekalipun,selalulah col ibu anda....
percayalah yang ibu anda sedang menanti panggilan dari anda....

www.tips-fb.com

4 comments

  1. admiral hafiz // May 8, 2010 at 1:50 AM  

    hehe
    best2
    eh, apsal yg ayat last skali 2
    mcm perli aku je?
    haha

  2. hani raihan // May 8, 2010 at 1:22 PM  

    selamat hari ibu makcik..

  3. zetty edryana // May 9, 2010 at 12:20 AM  

    amirul???ehh terasa ke????

  4. Ikmal // May 10, 2010 at 11:53 PM  

    selamat hari ibu buat mak