~CARA MENCARI KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN~

Posted by zetty edryana | 4:43 PM | 5 comments »


Hmmmmmmmm...kadang-kadang zetty tak faham dengan hidup zetty sendiri,
malang sering datang dalam hidup zetty,mungkin zetty rasa zetty tak bertuah 
didunia nie,tengok kawan-kawan zetty semua bahagia,seronok je tengok diaorang,
tapi zetty,hmmmm entah la nak cakap pun susah,mungkin satu hari nanti mentari akan menjelma???
biarlah masa yang menentukan..

senyum-senyum selalu

Betul cakap orang,kalau kita ada masaalah,kita kena luahkan,cuma cara je yang berbeza,
adik zetty ajak g karaoke,zetty kata " buat apa ,lagi pun suara aku bukannya sedap pun",
tapi dia kata,"tak salah,hanya untuk melontarkan suara,walaupun tak sedap,sekurang-kurangnyadapat  mengurangkan tekanan.".zetty fikir-fikir balik,ok juga cadangan tue,mana la tahu lepas nie zetty boleh mencuba bakat kat af ke....mentor ke....dan rancangan rialiti yang lain.
KENAPE TAK PERCAYE KE????heheheh

agak-agak lagu apa la yang zetty nyanyi masa nie???

Baru hari nie zetty tahu maksud "KARAOKE "
'perkataan karaoke berasal dari jepun yang membawa maksud " Lagu tanpa Suara "
ia adalah sejenis hiburan interaktif yang memerlukan seseorang untuk menyayi mengunakan 
alat pembesar suara.selalunya muzik yang dimainkan merupakan lagu-lagu yang terkenal
yang menjadi siulan masa kini.Di Malaysia karaoke kini bukan saja menjadi aktiviti remaja
malah ramai diantara bintang muda kini digilap melalui cara sebegini.jom la kita sama-sama 
pergi karaoke,

pasangan sehati sejiwa

Setelah karaoke baru la zetty rasa lega dan tenang,semua masalah zetty sampaikan melalui lagu,biarlah orang nak kata sedap ke tak,yang penting zetty puas,tapi tak dinafikan juga,selepas zetty nyanyi dua,tiga lagu,hujan lebat membasahi bumi melaka...apa-apa pun sejuk la sikit malam tue.hehehe orang melaka patut ucap terima kasih kat zetty tau..

sory la dah habis,lupa pulak nak ajak..

Lepas karaoke kitaorang pergi makan,makan pun salah satu terapi untuk lepaskan perasaan.banyak juga la yang zetty makan malam tue,lepas nie nak kena diet balik kot.
tapi sekarang zetty dah tak nak fikir pasal orang lain,bagi zetty diri zetty lagi berharga daripada segalanya.yang penting kita enjoy...........








~Makan,makan juga,tapi lepas nie kenalah diet balik....~

www.tips-fb.com

5 comments

  1. hani raihan // May 30, 2010 at 11:35 PM  

    hehe..jom karoake lg kak..enjoyable!
    hehe, cantik pic2 tue..hehe

  2. zetty edryana // May 30, 2010 at 11:53 PM  

    jom2 akak pun rindu nk karaoke dengan hani......mirul xpayah ajak la....buat habis minyak je...

  3. Admiral Hafiz // May 31, 2010 at 2:46 AM  


    comeynye aku!!!!

    haha

  4. zetty edryana // May 31, 2010 at 9:30 AM  

    perasannye adik sape la nie........................

  5. kolek // June 2, 2010 at 12:05 AM  

    hahahha....tahniah..krn dh mulakan lgkah baru utk mghargai diri dan utamakan diri zety drp perkara lain..keep it up always...

    bro n akk gak...slalu Ktv bila ada masa yg trluang...slalu bw lagu duet yg nostalgia...hahaha