~HAPPY BIRTHDAY MUHAMMAD FAIZ IZZAREAL~

Posted by zetty edryana | 3:34 PM | 2 comments »



masa potong kek......
  • Tarikh  : 11 jun 2010
  • Masa   ; 3 petang waktu malaysia
  • Tempat : pantai pengkalan balak
  • Tema    :happy famly


Salam....pada tanggal 11 jun 2010 genaplah usia adik 
bongsu kesayanganku 3 tahun.Tak sangka dah besar 
rupanya.zetty ingat lagi masa dia baru lahir,zetty yang
jaga dia,mandi,pakaikan lampin,buat susu,dan macam2...

tulis apa tue???


Tapi sekarang dah besar,banyak cakap la pulak,
kadang-kadang penat nak layan kerenah dia,
hari-hari ada saja je telatah dia yang mehiburkan 
hati kami sekeluarga.

ada stail lah!!!
Ragam faiz masa merajuk


Hobi dan sikap faiz lain dari yang lain,
dia suka menyanyi ,menari dan bermain muzik,
pantang dengar lagu,semua dia tahu nyanyi...
mana la tahu besar nanti jadi penyanyi no 1 negara ke,
boleh la akak dia tumpang sekaki,hehehh



akak dia time bosan



Lagi satu faiz nie dari umur setahun dah minat dengan sukan
lumba motor,dan lumba kereta,pantang nampak kat tv,
dia la orang pertama yang tengok,masa tue jangan harap la
nak buka cerita lain.memang mengamuk la faiz.
padahal abg n akak dia tak la minat sangat,

me n faiz....tgok la muka faiz,masam je...
ada je yang tak kena tue...


Zetty pernah tanya ,"yanK besar nanti nak jadi apa,?faiz jawab 
nak jadi doktor.."mintak-mintak la impian dia jadi kenyataan...
nanti kalau zetty sakit dah ada doktor yang nak rawat.hehehhe...

~kek doraemon~

"SELAMAT HARI JADI YANK ,JANGAN NAKAL-NAKAL TAU.."




p/s :"besday zetty 8.8 nie,agak-agak ada tak yang nak sponser "heheh

www.tips-fb.com

2 comments

  1. Ikmal // June 13, 2010 at 10:26 PM  

    happy besday faiz...semoga apa yg fai impikan mnjadi kenyataan 1 masa nanti...insyaALLAH

  2. kersani // June 17, 2010 at 3:34 PM  

    Happy Birthday to faiz.

    tolong sampaikan untuk dia ya?

    :D