~DEMAN KALI KE DUA ~

Posted by zetty edryana | 4:24 PM | 0 comments »


Salam rasanya dah lama zetty tak jenguk kat sini,
sekarang nie zetty dah semakin sibuk,
macam-macam hal yang dah terjadi kat diri zetty,
tapi apa pun zetty tetap zetty....



Sudah 3 hari zetty demam,tapi yang peliknya
dalam sebulan dah 2 kali zetty kena serangan demam,
zetty rasa tahun nie paling kerap demam.
nak kata tak makan ubat,dah terlebih sangat pun.
tue la kadang2 zetty pun tak faham dengan diri zetty.



suara zetty sekarang pun dah macam penyanyi rock,
macam ella pun ada,dengan batuk berkahak lagi.
paling seksa masa nak jawab col,
memang zetty tak suka.




tapi kan masa demam nie,macam2 pulak zetty 
teringin nak makan,kadang2 macam orang 
mengidam pulak.tapi selalunya yang masam2.
sekarang zetty teringin nak makan laksa penang
dengan kerabu mangga...sedap.....
hehehe tue mgidam mengada2 namanya....

ok la zetty nak makan ubat ,dan nak tido balik,
harap-harap leaps nie,demam nie akan kebah...
dah tak tahan asyik tido je.....



www.tips-fb.com

0 comments