~PUASA 2010~

Posted by zetty edryana | 2:47 PM | 2 comments »



Cepatnya masa berlalu,bulan Rejab dah lepas,
bulan Ramadan sedang berlangsung....
Tahun berganti tahun....Tak Terasa bulan 
yang mulia ini kembali lagi...

Pejam Celik,pejam celik ...
hari nie sudah 12 ramadan,lagi 18 hari lagi nak 
raya,tak sabar rasanya ..hehehe...


ramadan tahun nie lebih bermakna dalam hidup zetty,
sebab tahun nie zetty cuba-cuba berjinak dalam bidang 
perniagaan,saje-saje nak cari duit raya lebih,
tapi seronok juga,daripada zetty tak pandai masak,
sekarang nie boleh la sikit-sikit,nak kata sedap 
tak la,tapi boleh la sikit-sikit....


kalau sesiapa nak makan laksa utara,bihun sup
kuih karipap kentang dan sardin,kuih puteri ayu,seri muka
utara ,popia dan kuih sagu kelapa jemput2
datang ke gerai zetty tau.....makan sekali 
mesti nak 3 kali....hehehhe









~tiba-tiba teringat pulak zaman kecik-kecik dulu
sehari puasa dapat rm 1..sekaranga giliran 
zetty pulak bagi duit raya kat adik-adik....~

www.tips-fb.com

Nad AF8 - Aku Sudah Merdeka

Posted by zetty edryana | 1:46 PM | 0 comments »




 Pernah suatu ketika dulu



Ku buat apa yang disuruh
Walau tanpa rela ku turut jua


Makin lama makin ku tersedar
Untuk cari jalan keluar
Dari perhubungan yang hanya ada.. satu hala..

Chorus:

Kini ku sudah bebas..
Utamakan ruang terlepas
Terlepas dari penjara
Penjara cinta kita

Tangan tak bergari lagi
Ku cari arah sendiri
Kini aku sudah merdeka, woohoo!!



Merdeka woohoo!!



Ku dahulu sangkakan setia
Dapat memperkukuhkan cinta
Tapi apa guna jiwa merana



Kerna kau mempergunakan diri ini
Untuk kepentingan sendiri
Tanpa menghiraukan perasaan
Dalam sanubari..

(ulang chorus)

Tipu!!

Kata saja lelaki dewasa..
Tapi minda pun tidak sebaya.. (3x)




www.tips-fb.com

~SELAMAT HARI JADI YG KE 21 ZETTY ~

Posted by zetty edryana | 2:16 PM | 0 comments »




8 Ogos 2010,adalah hari yang penuh bermakna dalam hidup zetty,
Selamat Hari Lahir Zetty Edryana..sudah 21 tahun rupanya..
hari tue denaplah umur zetty 21 tahun...kalau 20 adalah pintu
gerbang kepada puluhan,maka 21 adalah isi kepada dunia puluhan.



Rasa sebentar sahaja masa berlalu,masih ingat diri-diri zetty tanpa 
melupakan meraka walaupun sekejap..famly dan teman2 adalah
segalanya bagi diri zetty....Dan Allah mengurniakan zetty perjalanan
Hari Lahir yang terindah pernah zetty lalui sepanjang hidup
zetty,Pastinya 8 Ogos 2010 takkan zetty lupakan sampai bila-bila.

Tahun nie juga berpuluh-puluh ucapan memenuhi wall facebook zetty,
tidak kurang juga yang menghantar mesej terus ke inbox facebook zetty,
ramai sangat,menyebabkan zetty teramat terharu dan tak sangka ramai 
juga yang ingat tarikh Hari Jadi Zetty.Terima Kasih Kawan-kawan.

MasyaALLAH,rasa diri ini mempunyai keluarga yang sangat besar
dan ramai,semoga semunya diredhai allah Swt.
Zetty ucapakan Terima Kasih atas doa-doanya,semoga yang 
mendoakan zetty akan diredhai dan dirahmati Allah lebih
dari yang didoakan..Amin..........


Yang tak tahannya ramai juga yang mendoakan 
supaya zetty cepat-cepat dapat jodoh....kelakar pun ada,...
bagi zetty biar la jodoh tue lambat lagi,
sebab zetty nak tumpukan pada famly dan kerjaya zetty......



Secara tak sengaja,Karnival  Jom Heboh Pun diadakan di melaka,
zetty pun ambil kesempatan la pergi sana,tapi sesuatu yang tak 
terduga,dek akal ku,apabila perkerja tv3 menarik zetty dan 
dia menyuruh zetty uji bakat sebagai PEMBACA BERITA TV3,
fuyoo..masa tue takut gila,dah la orang ramai,zetty rasa masa tue,
zetty macam baca berita doremon je...memang kelakar habis.....
baru la zetty tahu macam mana perasaan orang  uji bakat,
selama nie zetty tahu gelak je.....lepas nie,zetty takkan gelak lagi...

antara hadiah yg zetty dapat.....

Lepas Tue zetty pun pergi Dataran Pahlawan,dah lama niat nak 
tengok cerita "The Last Airbender 3D....walaupun kosong
kat depan skrim,tapi tengok je la...nama pun dah niat....hehhe
tapi cerita nie memang best sangat,yang tak best nye,lepas habis tengok,
bahu pun sakit....hehhehe

antara hadiah yg zetty dapat.....



Tahun nie zetty Tak banyak dapat hadiah,tapi tahun nie juga zetty dapat 
hadiah yang tak pernah terfikir zetty dapat....heheh
bila la zetty nak dapat kunci kereta sendiri ekk....
heheh berangan je zetty nie kan....
insyallah zetty akan berkerja keras untuk membeli
kereta sendiri....;)

antara hadiah yg zetty dapat.....



antara hadiah yg zetty dapat.....




~Terima Kasih Sangat-sangat kepada semua yang wish besday zetty
sayang korang semua..pejam celik,pejam celik,tak sangka dah 21 tahun,
ingat masih kanak-kanak ribena lagi......~

www.tips-fb.com